Egy Facebook kampány lépései

  1. Stratégia kialakítása
    • Célmeghatározás (közösségi média stratégia)
    • Versenytársak elemzése
    • Közösségi oldal integráció honlapokba (Facebook)
    • Ütemterv készítése és erőforrások áttekintése
  2. Kreatív koncepció kialakítás
    • FB oldal vagy alkalmazás arculatának kidolgozása
    • Az arculat és design egyeztetése az ügyfél más kreatív anyagaival
  3. Fejlesztés, élesítés
    • Rajongói(közösségi) oldal/ blog létrehozása
    • FB oldal esetén egyedi aloldalak, beépülő elemek leprogramozása (üdvözlő képernyő, információs fülek , Youtube, RSS beágyazás)
    • Önálló FB alkalmazás vagy widget esetén programozók bevonása
  4. Oldal, alkalmazás folyamatos menedzselése
    • Oldalak kezdeti tartalommenedzselése és promotálása
    • Terjesztés, követői tábor bővítése, tartalomgyártás
    • Párbeszéd-generálás, moderálás, adminisztráció
    • Monitoring, értékelés, szükség esetén a stratégia módosítása
    • Havi teljesítmény (aktivitás) jelentés
    • Facebook hirdetési kampány menedzselés

Lehetséges közösségi média kampánycélok

  • Önálló social media kampányok tervezése
  • Hagyományos marketing-eszközrendszerbe integrált közösségi média stratégia kialakítása
  • Kampányszerű vagy folyamatos Facebook kommunikáció megvalósítása, optimalizálása és értékelése
  • Hatékony marketing-kommunikációs célokat szolgáló Facebook alkalmazások kidolgozása, tervezése és fejlesztése
  • A közösségi médiára fókuszált konkurencia-elemzések, piacelemzések készítése

Vegye fel velünk a kapcsolatot ITT.