Google Adwords

A Google AdWords egy teljesítmény alapú hirdetési rendszer, amely költséghatékony és teljes egészében mérhető hirdetési megoldást kínál kisvállalkozóknak és multinacionális vállalatoknak egyaránt. A kattintás alapú elszámolás révén a hirdetők csak a hirdetésekre érkező kattintásokért fizetnek. A keresőhirdetésekkel a potenciális ügyfelek pontosan abban a pillanatban érhetők el, amikor azok a hirdetett termékre vagy szolgáltatásra keresnek a Google vagy a partnerhálózat keresőiben. Így már a kereslet megjelenésekor ott tud lenni, és reklámozni termékét/szolgáltatását.

Az AdWords programmal a hirdetései nemcsak keresőkben, hanem több, tematikus oldalon is megjelennek. E tartalmi hálózatok nagy előnye, hogy olyan oldalakon lesznek láthatóak hirdetései, amelyek tartalmilag illeszkednek a feladott hirdetések témájával.

Olvasson bele egyik kampányunk anyagába.  

Teljes Adwords kampány szolgáltatásunk az alábbi elemekből épül fel:

AdWords

  • Kampánycélok kidolgozása
  • Hirdetési csoportok szegmentálása, szűrése
  • Kulcsszavak és elhelyezések tervezése és beállítása
  • Kampánykeret beállítása
  • Hirdetések megfogalmazása
  • Landing page oldalak ellenőrzése
  • Konverziók mérése

 

Etarget hirdetések

Az Etarget egy teljesítmény alapú hirdetési rendszer, amely költséghatékony és teljes egészében mérhető hirdetési megoldást kínál kisvállalkozóknak és multinacionális vállalatoknak egyaránt. A kattintás alapú elszámolás révén a hirdetők csak a hirdetésekre érkező kattintásokért fizetnek.

Facebook PPC kampányok

FEEK Facebook hirdetés

Vállaljuk a Facebook saját hirdetési rendszerében készített kampányok menedzselését i s. A Facebook kiváló demográfiai szűréssel rendelkezik, így ennek segítségével sokkal hatékonyabban tudjuk célozni közönségünket, és jól pozícionált hirdetésekkel tudjuk felkelteni az érdeklődők figyelmét.

 

A szolgáltatások részletei:

      • Kampányok-hirdetéscsoportok struktúrájának megtervezése.
      • Jól specifikált, releváns kulcsszavak (kifejezések) gyűjtése, hozzáadása a kampányhoz.
      • AdWords
      • Kizáró kulcsszavak (kifejezések) megállapítása, hozzáadása a kampányhoz.
      • Hirdetési szövegek kreálása (hirdetéscsoportonként több, hogy eldönthessük, mely típusú hirdetések teljesítenek a legjobban).
      • Kampány- és hirdetéscsoport szintű beállítások elvégzése (költségkeret, földrajzi-időbeni beállítások, stb.).
      • Bővítmények létrehozása a hirdetések teljesítményének növelése érdekében.
      • A hirdetési kampány folyamatos felügyelete, szükséges finombeállítások elvégzése.
      • A kampány kezelése során felmerülő új kulcsszavak (kifejezések, kizáró kulcsszavak) hozzáadása a kampányhoz.
      • Folyamatos javítás az eredményesség növelése érdekében.
      • A hirdetés költségeinek alacsony szinten tartása és monitorozása.
      • Megállapodás alapján napi, heti, havi riportok készítése és elküldése e-mailen.

A kampány költségei :

-fiók feltöltési díj (szolgáltató számára fizetendő)

-kampánykezelési költség (a fent részletezett szolgáltatás alapján).

A kampánykezelési költség a fiók költésének 10 %-a, de minimum 20.000 Ft.

Kérjen ajánlatot tőlünk ITT.