A Facebook saját hirdetési rendszerében készített kampányok menedzselését is vállaljuk. A Facebook kiváló demográfiai szűréssel rendelkezik, így ennek segítségével sokkal hatékonyabban tudjuk célozni közönségünket, és jól pozícionált hirdetésekkel tudjuk felkelteni az érdeklődők figyelmét.
A Facebook kétféle hirdetési formát kínál, az egyik az alap Facebook hirdetések, a másik pedig a Szponzorált történetek. Facebook hirdetés mindenkihez szólhat (tehát ismeretlenekhez is), a Szponzorált történetek kiinduló célközönsége az adott oldal rajongótábora és az ő ismerőseik.
-
Kattintás alapú hirdetésnél megjelenik egy kép a hirdetés szövege és a link, ahová a felhasználó eljuthat.
-
A szponzorált hirdetéseknek a lényege, hogy ha a hirdetni kívánt termékünkkel kapcsolatban aktivitás generálódik a News Feedben (check-in vagy említés, lájk, stb), akkor az automatikusan megjelenik a hírfolyam melletti jobb hasábban. Itt kiválaszthatjuk, hogy csak azoknak jelenjen meg a hirdetés, akik már rajongók, vagy azoknak is akik még nem.
Bővebb információ a PPC kampányokról ITT.
Árajánlatot pedig ITT kérhet tőlünk.