Kattintás alapú AdWords hirdetési csomagok

Kattintás alapú AdWords hirdetési csomagok

Indítsa el hirdetési kampányát az interneten is! Szerezzen több minőségi vásárlót terméke, szolgáltatása számára, vagy csak adjon hatékony tájékoztatást minden érdeklődőnek!

Kérjük olvassa el kérdéseinket, hogy megtudja, valóban jó helyen jár-e.

  • Hatékonyan szeretné pénzét elkölteni hirdetésekre?
  • Hirdetne az interneten is, de nem tudja hogyan álljon neki?
  • Display, vagy PPC, kattintás-alapú hirdetés, konverzió? Ha ezeket a fogalmakat nem érti igazán
  • Elindult már az Adwords-zel, de nem hozta a kampány a várt eredményeket?

 

Ha a fenti kérdések az Ön számára is érdekesek, jó helyen jár.

Mik is azok a keresőhirdetések?
A Google AdWords egy teljesítmény alapú hirdetési rendszer, amely költséghatékony és teljes egészében mérhető hirdetési megoldást kínál kisvállalkozóknak és multinacionális vállalatoknak egyaránt. A kattintás alapú elszámolás révén a hirdetők csak a hirdetésekre érkező kattintásokért fizetnek.

Ismerje meg a jelenleg akciós Google AdWords csomagunkat:

Google Adwords Basic

  • Kiknek ajánljuk? Olyanoknak ajánljuk ezt a csomagot, akik először hirdetnek a Google Adwords rendszerében. Akik magas megtérülést szeretnének elérni a befektetett ügyfélszerzési költségük alapján.
  • Miért nagy a megtérülés egy Google Adwords kampánnyal? Mert garantált a kiemelt megjelenés a Google keresőjében és a Google Display hálózaton.
  • Mit adunk cserébe? Szakértelmet a hirdetési kampányok elkészítéséhez, gyors megjelenést. Folyamatos kampány menedzselést.
  • Elkölthető hirdetési keret: 20.000 Ft
  • Teljes költség: amely tartalmazza a kampány elindítását és menedzselését, továbbá a fiókfeltöltési díjat.

20.000 forint helyett most 25% kedvezménnyel csak 15.000 forint fiókonként.

Display hálózat

Keresési hálózat

 Youtube hirdetés

 

Google Adwords – teljes körű kampánykezelés

 

A szolgáltatás részletei:

 

  • Kampányok-hirdetéscsoportok struktúrájának megtervezése.
  • Jól specifikált, releváns kulcsszavak (kifejezések) gyűjtése, hozzáadása a kampányhoz.
  • Kizáró kulcsszavak (kifejezések) megállapítása, hozzáadása a kampányhoz.
  • Hirdetési szövegek kreálása (hirdetéscsoportonként több, hogy eldönthessük, mely típusú hirdetések teljesítenek a legjobban).
  • Display (tartalmi) hálózat képes hirdetéseinek elkészítése (Adwords beépített sablonnal), elhelyezések kiválasztása.
  • Kampány- és hirdetéscsoport szintű beállítások elvégzése (költségkeret, földrajzi-időbeni beállítások, stb.).
  • Bővítmények létrehozása a hirdetések teljesítményének növelése érdekében.
  • A hirdetési kampány folyamatos felügyelete, szükséges finombeállítások elvégzése.
  • A kampány kezelése során felmerülő új kulcsszavak (kifejezések, kizáró kulcsszavak) hozzáadása a kampányhoz.
  • Folyamatos javítás az eredményesség növelése érdekében.
  • A hirdetés költségeinek alacsony szinten tartása és monitorozása.
  • Analytics fiók létrehozása (ha nincs), hogy a látogatási statisztikák segítségével még hatékonyabbá tegyük a kampányt.
  • Megállapodás alapján napi, heti, havi riportok készítése és elküldése e-mailen.

 

A Google Adwords kampány költségei :

-fiók feltöltési díj (Google számára fizetendő)

-kampánykezelési költség (a fent részletezett szolgáltatás alapján).

 

További információk a Google hirdetési kampányokról: http://www.creativa.hu/online_hirdetes/google-adwords-ppc-kampanyok/